ulica
Tutaj jest miejsce na twoją reklamę

Nie zwlekaj, dowiedz się więcej jak możesz wypromować swoją firmę

pszczoła

Chrońmy Pszczoły

Kiedy zabraknie pszczół, człowiekowi pozostaną cztery lata życia!

previous arrow
next arrow

Kiedy warto sięgnąć po shoty przedtreningowe?

Ćwiczysz często i chciałbyś zwiększyć swoją wydajność podczas treningów? Szukasz szybkiego sposobu, który pozwoli Ci efektywniej ćwiczyć? Chciałbyś, żeby efekty Twoich ćwiczeń były zauważalne w krótszym czasie? Możesz skorzystać z shotów przedtreningowych. Jeśli chcesz dowiedzieć się czym są shoty przedtreningowe, jakie efekty przynoszą, w jaki sposób wspomogą Twój organizm oraz kiedy najlepiej po nie sięgnąć, koniecznie przeczytaj nasz artykuł.

Co to są shoty przedtrenigowe?

Shoty przetreningowe to produkty w płynnej formie, pozwalające na zwiększenie wydajności podczas treningów. Mają różne składy, jednak wszystkie prowadzą do osiągnięcia tego samego celu. Najczęściej różnią się jedynie ilością poszczególnych składników w składzie. Shoty przedtreningowe zawierają między innymi kofeinę, substancje rozszerzające naczynia krwionośne, substancje wspierające pracę mózgu (np. NALT, ALC i ashwagandha). Warto je stosować razem z aminokwasami, cytruliną lub arganiną. W zależności od tego, jaki skład ma shot oraz z uwagi na cel, jaki chcemy osiągnąć.

Co jeszcze może znaleźć się w składzie Twojego shota przedtreningowego?

  • Tyrozyna,
  • Witamina B6,
  • Leucyna,
  • Guarana,
  • Tauryna,
  • Wyciąg z zielonej kawy,
  • Wyciąg z zielonej herbaty.

Składniki te są w pełni bezpieczne dla osoby zdrowej. Jednak muszą na nie uważać osoby, które mają kłopoty z ciśnieniem. Nie muszą one całkowicie z nich rezygnować. Warto jednak zwrócić szczególną uwagę na stężenie substancji w składzie a także częstotliwość stosowania produktu.

Jak shoty przedtreningowe wspomagają organizm?

Działanie shotów przetreningowych wspomoże organizm w większej wydolności podczas treningów. Możemy liczyć na ich działanie w kilku obszarach. Co da Ci przedteningówka? Shoty pomogą Ci:

  • Zmniejszyć zmęczenie podczas treningu,
  • Nawodnią Twój organizm,
  • Zwiększą wytrzymałość,
  • Poprawią wydajność,
  • Usprawnią i zwiększą przepływ krwi, dzięki czemu mięśnie będą lepiej dotlenione,
  • Usprawnią możliwości wysiłkowe i regenerację mięśni.

Jeśli potrzebujesz więc czegoś co da Ci mocnego kopa i pobudzi przed treningiem, a także podniesie Twoją wydolność i pomoże Ci się szybko zregenerować po treningu, warto zastanowić się nad zastosowaniem shotów, które możesz znaleźć na stronie https://swiatsupli.pl/shoty-przedtreningowe/c120.

Shot przedreningowy wesprze Cię podczas wysiłku i zaraz po nim.

Kiedy najlepiej sięgnąć po shoty przedtreningowe?

Shoty przedtreningowe najlepiej stosować przed samym treningiem, kiedy potrzebujesz intensywnego wsparcia swojego organizmu. Jeśli chcesz dać z siebie wszystko podczas treningu i potrzebujesz maksimum energii warto pomyśleć nad zastosowaniem przedtreningówki. Shoty mogą Ci pomóc pobudzić organizm lub wykorzystać jak najlepiej składniki odżywcze, czy skupić swój umysł na wykonywanych czynnościach.

Shoty możesz bezpiecznie stosować przed każdym treningiem. Jedynie te z zawartością kofeiny i substancji mocno pobudzających lub zwiększających ciśnienie krwi, będą wymagały od Ciebie ograniczenia częstotliwości ich stosowania.

Jak wybrać najlepsze shoty przedtreningowe dla siebie?

Najlepsze shoty przedtreningowe to te, które odpowiadają założonym przez Ciebie celom oraz efektom, jakie chcesz osiągnąć podczas swoich treningów. Będzie to też uzależnione od dyscypliny sportowej, jaką trenujesz.

Dla poszczególnych dyscyplin różne składy shotów będą bardziej skuteczne i polecane.

  • Dla sportów wytrzymałościowych – to shoty z wysoką zawartością kofeiny, tauryny i beta-alaniny.
  • Dla sportów siłowych – z dużą zawartością argininy, ekstraktem z buraka czy cytruliną.
  • Dla lepszego skupienia podczas treningu – z zawartością NALT, kofeiny i ALC.

Pierwsza grupa składników pozwoli Ci na zwiększenie wytrzymałości i zmniejszenie zmęczenia podczas intensywnego treningu. Druga natomiast przyspieszy transport składników aktywnych i zwiększy ilość produkowanego tlenku azotu. A dzięki trzeciej grupie składników będziesz mógł się lepiej skupić podczas treningu, jeśli akurat tego wymaga od Ciebie Twoja dyscyplina sportowa.